Отзывы Отель Presa di Finica*****

Presa di Finica*****
1724 отзывов
Отзывы Отель Presa di Finica*****
Akdeniz Cad. 2046 Sk. No:1 Sahilkent, TR-07740, Финике

Вы хотите знать, что ожидает Вас на отдыхе в - Отель Presa di Finica*****? На этой странице Вы найдете отзывы туристов о - Отель Presa di Finica***** в - Финике, а так же можете добавить свой отзыв.
Отель Presa di Finica получил 8,1 из 10, на основании 1724 отзывов
Вы хотите знать, что ожидает Вас на отдыхе в Отель Presa di Finica*****? На этой странице Вы найдете отзывы туристов о Отель Presa di Finica***** в Финике. Вы также можете найти на Zoover - фотографии - Отель в - Presa di Finica*****. Вы можете посмотреть видео из Отель в - Presa di Finica*****. Все еще ищете место для отдыха вашей мечты? Смотрите места проживание в - Турция. Просмотрите Все места для проживания в - Средиземноморский. Сравнить Отель Presa di Finica***** с другими местами размещения в - Финике.
Пожалуйста, подождите...
К сожалению, отзывов на русском языке для Presa di Finica*****/Финике нет. Вы можете добавить свой отзыв.

Вы отдыхали здесь?

Друзья, Май 2014
"Overgenomen door de Russen BAH"Перевести
Jos
2,0

23.06.2014 waardeloze service nu het is overgenomen, het eten komt al koud in de bakken en men heeft alleen maar aandacht voor de russen. mijn vrouw is met haar vriendin heengegaan om tot rust te komen maar dat is niet gelukt.
viezigheid overal en s, nachts veel lawaai door schuivende tafels etc. nooit weer, we dachten dat world palace Alanya slecht was maar dit slaat alles na meer dan 10Turkije reizen

Пара, Май 2014
"Was de eerste en meteen laatste keer"Перевести
Alexander Van't Slo...
6,0
6,0
8,0

03.06.2014 Te ver rijden vanaf hotel maar dat wisten we van te voren, slechte service van personeel, alles op de Russen gericht, slecht en weinig keuze qua eten, animatie team, met uitzondering van 1 totaal niet uitnodigend, er Werd weinig gedaan, en als er wat gedaan werd dan in het Russisch, totaal geen 5 sterren waard, hotel waar ik niet meer terug kom.

Индивидуальный тур, Май 2014
"Absoluut geen aanrader"Перевести
Daan
5,0

09.06.2014 Hotel Presa di Finike is oud en vies. De kamers worden pas aan het einde van de dag schoongemaakt, de liften vallen soms uit en het dekbed zo klein dat het eigenlijk voor 1 persoon is op een tweepersoonsbed. Het personeel spreekt nauwelijks Engels. Ze zijn met name gericht op de Russische toerist (ook het animatieteam), die er dan ook met name zijn. Het ligt afgelegen, Finike is alleen per bus of taxi bereikbaar. Er is geen bank in het hotel, en er kan geen geld gewisseld worden dus neem voldoende contant mee (TL, USD en Euro). In het restaurant worden de tafels niet goed afgeruimd, dus als je iets later bent moet je dat zelf doen. Hou rekening met een reistijd van 2,5 uur van de luchthaven en als je vroeg daar voor de terugreis opgehaald wordt; ze doen niet aan ontbijtpakketten om mee te nemen.

Семья с детьми, Май 2014
h.roest

25.07.2014 super hotel zeer behulpzaam personeel ik ben er nu 8 keer geweest

Семья с детьми-подростками, Окт. 2013
"Geen 5 sterren waard"Перевести
kim van raak
10,0
4,0

25.10.2013 we hadden al recenties gelezen en ik zat er al erg mee in mijn maag maar we wilden dit hotel het voordeel van de twijfel geven.We kwamen aan en ik dacht dit is een opluchting alles zag er mooi uit we werden goed geholpen alleen waren we al bijna dood omdat onze chaufeur heel erg gevaarlijk reed.Maar daar hebben wij een klacht over ingedient en kregen op de terugweg een prima bus terug.Maar we kregen onze kamer te zien. er zat gewoon schimmel in de badkamer. dit was onaceptabel en gewoon vies. in heel het hotel was niets meer te doen omdat het buiten het seizoen was. zelfs de animatie was in het rusish verschrikkelijk die mensen zijn zo aso dringen voor met eten pakken, pakken tering veel eten en eten het niet op verschikkelijk wij hebben touroperator gebeld met een klacht en we laten het hier niet bij zitten we hebben flink betaalt en dit was echt geen 600 euro waard nog geen 300 elke cent is te veel gezelligheid moet je zelf maken dat hebben we gedaan dit doen wij dus echt nooit meer

Групповой тур, Сент. 2013
"Nooit meer"Перевести
Linda De Laet
1,0

15.10.2013 Presa De Finice is zeker geen 5sterren waard,er waren veel russen en die hebben geen manieren wij zijn nu juist terug en hebben al betere hotels gehad echte 5 sterren,het eten daar was lauw en als je je niet haaste waren de russen ermee weg die nemen alles ineens om te eten laten veel eten staan neen ons niet meer gezien dat touroperator dit hotel vlug schrapt

Друзья, Сент. 2013
"Zeker 5 sterren niet waard."Перевести
robin
10,0

02.10.2013 De accommodatie is echt top. Als je in het hoofdgebouw zit prachtige kamers, heerlijke zwembaden, mooie tuinen en strand. Als je een kamer met zeezicht hebt ziet het er prachtig uit. Verder is niet bijzonder.
Op een maar minuten met de taxi/dolmus zit het dorpje Finike. Dit dorpje stelt niet veel voor en op zaterdag is er een markt, maar daar hoef je niet veel van te verwachten.
Het personeel spreekt slecht tot matig engels(Uitzonderingen daar gelaten). Verder doen ze hun best. Als je netjes en vriendelijk bent en "Dank je" zegt als je een drinkje krijgt, waarderen ze dat enorm en zullen dat onthouden.
Het eten is zeer matig en soms zelfs slecht. Het eten is koud en totaal niet gevarieerd. tussen de middag is er altijd broodje hamburger en dat komt echt je neus uit. Ook hebben ze de eettijden veranderd. Aan het begin van de week konden we tot half 10 eten en daarna ineens tot 9 uur.
De kamers worden netjes schoongehouden. En er is een miniclub, maar dan kan ik moeilijk over oordelen.

Групповой тур, Сент. 2013
"Mooi hotel in rustige omgeving"Перевести
Roy
9,0

13.09.2013 Hotel is rustig gelegen in een niet al te toeristisch gebied, dit heeft als voordeel dat je geen last hebt van opdringerige verkopers, zijn erg gastvrij. Hotel heeft mooie faciliteiten, mooie en grote zwembaden, mooie goed onderhouden tuinen. Hadden hotelkamers geboekt maar kregen bij aankomst suites toe gewezen. Helemaal top! Kamers zijn erg netjes en schoon. personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. (vooral voor Nederlanders/Belgen).
Helaas zijn de meeste gasten in dit hotel van Russische afkomst, 90 %. Dit hebben wij wel als nadeel ervaren, animatie word vooral in het Russisch gedaan. Het eten is redelijk, vooral a la carte restaurant is een aanrader.
De drankjes die geserveerd worden hebben inderdaad een lager alcohol promillage, maar desondanks smaakte een biertje ons hier prima.

Al met al een prima hotel met een goede prijs en kwaliteitsverhouding. Een prima plek om te genieten van een wel verdiende vakantie.

Пара, Август 2013
"Zeer zeker geen 5 sterren waard"Перевести
rene
5,0

14.09.2013 personeel vriendelijk,doet echt zn best!
veel te veel russen.
eten werd zo goed als zeker hergebruikt.
animatiteam zeer onder de maat.
alles in het russiesh.
echt geen reet te doen in de omgeving.
kamers matig...beddengoed werd gladgestreken ipv verschoond!
muziek te hard bij het zwembad.
eten lauw en weinig gevarieerd.
dingen gewoonweg niet meer aanwezig in het hotel zoals de drijvende pier aan het strand.
winkeltjes/supermarktje behoorlijk duur.
nep alcholishe drankjes.
bij dit hotel komt geen hostess op bezoek,je krijgt en telefoonnummer en daar moet je het mee doen!
transfertijd als er meerdere hotels aangedaan worden al gauw 3 a 3.5 uur.
gewoonweg geen 5 sterren waard!

Пара, Август 2013
"Geen vijf sterren!"Перевести
vandepladutse
8,0

12.09.2013 Knap hoofdgebouw geïnspireerd op de lycische grafmonumenten in de buurt. Mooie kamers en goede service, dagelijks gepoetst. Geluidsisolatie kan beter (snelweg in de buurt). Geen controle op airco, die om 6 u aanslaat met een licht gebrom.
Ligging ideaal als je over een wagen beschikt. Zwembad ok, exclusief strand wat veraf, via een tunnel onder de snelweg.
Restaurant onder peil! Elke dag hetzelfde soort voedsel, gestoofd vlees in een dikke saus. Vis van slechte kwaliteit. Geen enkele dag goudbrasem gezien, tenzij in het "à la carte restaurant". Eieren te lang gebakken (zowel de omelet als het spiegelei). Uitgedroogd karton dat voor lasagne moet doorgaan. De koffie was Nescafé, leuk voor de liefhebbers. Smakeloos brood. Kortom, 3 Turkse sterren voor het restaurant.
Het personeel is zeer gedienstig en de service is ok. Tafels en vloer worden steevast opgeruimd.
Er waren heel veel Russen (95 %), die in het geheel geen hinder veroorzaakten. Minpuntje: er was geen contact mogelijk met hen.

Лучшие отели популярных летних направлений

Лучшие отели популярных летних направлений

Ссылка на Zoover на Вашем сайте

Другие возможности Zoover для интеграции на Ваш сайт >>

Poll

Самые дружелюбные люди живут в:

Вы - владелец?

Zoover предлагает владельцам мест размещений различные возможности.Подробную информацию можно найти здесь.